úterý 5. ledna 2010

Pár YouTube videí co za to stojí

YouTube.com Je fenomén doby který zná asi každý kdo kdy hledal na internetu nějakou zábavu. Osobně brouzdám na YouTube poměrně často. A je asi pravda že moje oblíbená videa se s těmi nejsledovanějšími schodují jen velmi málo. Mám dokonce za to že se mi podařilo objevit pár zapadlých skvostů. Ostatně posuďte sami, zde jsou některé z nich.

1. Dokumenty BBC od Davida Attenborough mě překvapují už roky, nicméně tohle je opravdu něco. Pokud neumíte dobře anglicky vězte že všechny ty podivné zvuky skutečně vydává onen ptáček, prý se tak pokouší lákat samičku.



Tak co? Nechali by jste se nalákat na zvuk alarmu od auta? ... Chudák kluk.


2. Dobře, tohle video je z tech nejsledovanějších (přes 7mil. shlédnutí) a to přesto že v něm neúčinkuje žádná celebrita. Jen pěkně dokazuje že v životě (a to nejen na cestě) nás mohou potkat věci kterým se prostě nevyhnete.




3. Tenhle kousek může být tak trochu i hádanka, jedná se o výstup divadelní skupiny Pilobolus na předávání Oscarů. Skupina postupně předvádí některé z nominovaných filmů. Schválně zkuste uhádnout které to jsou.



Tak co? Kolik jste uhádli?

4. Hypnotic Earth je název upoutávky na dokumentární film od National Geographic. Film samotný jsem neviděl ale po upoutávce mám hned chuť se podívat.



5. Prý je dobré končit něčím pozitivním, třeba dobrou písní "We'll Meet Again"! Pravda průvodní video není k songu původní.



Vlastně není ani pozitivní :D

Žádné komentáře:

Okomentovat